ქოლცენტრი ბიზნესისთვის
თანამედროვე VoIP სატელეფონო სისტემის უპირატესობა კომპანიებისთვის:
►არ იკარგება არცერთი შემოსული ზარი, განსხვავებით ნებისმიერი სხვა სატელეფონო ქსელისაგან, სადაც მხოლოდ ერთი არხით მუშაობს სატელეფონო ნომერი.
►მოლოდინის რეჟიმი აბონენტებისთვის მელოდიის თანხლებით.
►შემოსული ზარებისთვის მისალმება და ინტერაქტიული მენიუ (IVR) სასურველი ტექსტით.
►შემომავალი ზარების გადანაწილება შიდა ნომრების საშუალებით.
► ხმოვანი ფოსტა - არასამუშაო საათებში კლიენტის მიერ დატოვებულ ხმოვან შეტყობინებებს მიიღებთ ელ-ფოსტაზე.
►არასამუშაო საათებში შემოსული ზარების, მობილურის ნომერზე ავტომატურად გადამისამართების ფუნქცია.
► კომპანიის ოფისების და ფილიალების ერთი საკონტაქტო ნომრის ქვეშ გაერთიანება, ტერიტორიის შეუზღუდავად.
►ზარების ჩაწერის და მონიტორინგის ფუნქცია - უზრუნველყოფს თქვენი კომპანიის სერვისების დახვეწას და გაუმჯობესებას.
IP სატელეფონო სისტემა გათვალისწინებულია - მცირე, საშუალო და დიდი კომპანიებისთვის
პაკეტები
ბაზისური 10 ლარი თვეში |
✪ 5 შიდა ნომერი |
IVR სტანდარტული |
ერთენოვანი მისალმება |
ზარების სტატისტიკა |
- |
- |
აქტივაცია 0.00 ლარი |
ოპტიმალი 16 ლარი თვეში |
✪ 10 შიდა ნომერი |
IVR სამუშაო გრაფიკით |
ორენოვანი მისალმება |
ზარების სტატისტიკა |
- |
- |
აქტივაცია 0.00 ლარი |
პრემიუმი 26 ლარი თვეში |
✪ 20 შიდა ნომერი |
IVR ინდივიდუალური |
ორენოვანი მისალმება |
ზარების სტატისტიკა |
საუბრების ჩაწერა |
რიგითობის განსაზღვრა |
აქტივაცია 0.00 ლარი |
პრემიუმ + 45 ლარი თვეში |
✪ ულიმიტო შიდა ნომერი |
IVR ინდივიდუალური |
ორენოვანი მისალმება |
ზარების სტატისტიკა |
საუბრების ჩაწერა |
რიგითობის განსაზღვრა |
აქტივაცია 0.00 ლარი |
მუშაობის სრულფასოვანი მონიტორინგი დიდი ქოლცენტრებისთვის
ქოლცენტრისა და ოპერატორების მუშაობის ეფექტურობის შესაფასებლად ფასდაუდებელ სამსახურს გაგიწევთ ქოლცენტრის მონიტორინგის პროგრამა - სტატისტიკური ინფორმაცია და ანალიტიკა, რომლითაც შეგეძლებათ განსაზღვროთ დატვირთული დროის მონაკვეთები ქოლცენტრში და შესაბამისად დახვეწოთ თქვენი ბიზნესპროცესები. აღნიშნული პროგრამა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია დიდი ქოლცენტრების მქონე კომპანიებისთვის.
პროგრამა საშუალებას გაძლევთ ონლაინ რეჟიმში მიიღოთ შემდეგი ინფორმაცია:
► დეტალური რეპორტები
► ოპერატორების შეფასების სტატისტიკა
► შეფასების ინდიკატორები
► გრაფიკული და პროცენტული მაჩვენებლები
► ზარების დაყოფა მახასიათებლების მიხედვით
► მომხმარებლის პრობლემების და სხვა ინფორმაციის ანალიზი
► საათობრივი დატვირთვის დეტალური მაჩვენებლები